Voorbereidingen voor de reis - Reisverslag uit New Delhi, India van Kees en Henny Nijman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor de reis - Reisverslag uit New Delhi, India van Kees en Henny Nijman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor de reis

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Henny

30 Maart 2016 | India, New Delhi

Wij zijn ons nog voor aan het bereiden voor de reis naar India en Nepal, zaterdagmorgen gaat het vliegtuig vanaf Schiphol en zondag komen wij aan in New Delhi als alles verloopt zoals wij denken, de verzendlijst die wij gemaakt hebben is dezelfde als die van onze reis naar IJsland, dus deze schermutselingen krijg je ook te zien, mocht je van de reisverslagen af willen, geef dat even aan ons door, wij zitten ook op een andere reislogger omdat onze zoon Patrick deze site onder zijn hoede heeft, het is de site waarbenjij.nu, wij hopen dat alles goed zal gaan en zo gauw wij wifi hebben zullen we proberen wat te schrijven

• 30 Maart 2016 - 16:43

Patrick:

Super leuk dat jullie de sit willen testen. Ik heb jullie direct even een VIP-abonnement gegeven :D

• 30 Maart 2016 - 21:32

Kees En Henny Nijman:

Dat is leuk Patrick, moet ik daar nog iets speciaals voor doen

• 30 Maart 2016 - 21:46

Dirk Alderden:

Spannend, Henny en Cees, wat een eind weg. Hoe lang gaat de reis duren? Is het een georganiseerde reis of gaan jullie weer (gedeeltelijk) op eigen houtje? Doen jullie goed hoor. Geniet er maar lekker van. Ik blijf jullie (net als met IJsland) gezellig volgen.
    Goeie reis en ik wacht jullie volgende verslag af.

• 31 Maart 2016 - 20:51

Anna:

Lieve Kees & Henny,

Spannend, hoor! Natuurlijk blijf ik graag op de hoogte van jullie 'schermutselingen', nu in het Verre Oosten. Veel sterkte met de voorbereidingen, en een goede reis zaterdag!

Anna

• 01 April 2016 - 20:35

Jo Heuberger:

Wij wensen jullie een heel fijne vakantie en zullen jullie reis met veel plezier volgen

Hartelijke groet
    Margriet en Jo

• 25 Juni 2017 - 20:05

Elly Schaap:

Henny en Kees komen jullie uit Castricum?
    En werkte Henny in de zorg?
    Groetjes Elly

• 26 Juni 2017 - 14:28

Kees En Henny Nijman:

ja hoor Elly, Henny werk te in de zorg als Bverpleegkundige, dus dat klopt. Leuk te horen dat je Hnny kent

Verslag uit: India, New Delhi

India

De reis begint op Schiphol.

22 April 2016

Nepal Pokhara

15 April 2016

Naar Nepal
Kees en Henny

Twee senioren die heel graag reizen. Maakt niet uit hoe als het maar een mooie natuur is.2015 waren we bijna 6 weken in Noorwegen en in November een week in IJsland. Liefst met eigen vervoer en leuk ook nog als er een tent bij is voor je weet maar nooit waar je terecht komt. Onze volgende reisvoorbereiding is een hele andere nl. India Nepal. Daar gaan we vanaf 2 April naartoe en komen de 23e weer terug. We zullen zoveel mogelijk proberen te posten. 9 januari 2017 vertrokken we voor een rondreis naar Sri Lanka.

Actief sinds 30 Jan. 2016