2edag Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Kees en Henny Nijman - WaarBenJij.nu 2edag Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Kees en Henny Nijman - WaarBenJij.nu

2edag Kathmandu

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Henny

22 April 2016 | Nepal, Kathmandu

Op het vliegveld aangekomen heb ik tijd om het reisverslag van gisteren te schrijven, de laatste volle dag in Kathmandu. Rustige start van de dag, omdat niemand over de Mount Everest wilde vliegen in verband met de nevel. Dus eerst naar een Stupa Bodnath die ook door de aardbeving was getroffen daar was een festival aan de gang. Dus erg druk, veel wierook en lichtjes. Verder naar Bhaktapur. Daar was een sportdag voor kinderen met badmintons. Veel scholen met allemaal een school t-shirt. Mooie tempels gezien, geluncht en de verkopers van ons afgehouden. Als laatste naar een crematieplaatsl Pashupatinaalh Het was niet druk. Overal liepen wel apen doorheen die ook in het water sprongen. Ze konden zelfs hout voor de brandstapel in het water gooien. Een leuk gezicht zeker als er kleinkinderen bij de crematie zijn, dat leidt af van de crematie.Daarna naar een restaurant voor het afscheidsdiner. Lopend heen en terug naar het hotel en gaan slapen. Nu opgestaan naar het vliegveld gebracht en in gecheckt. Wachten op de verbinding naar Nederland via Istanbul.

• 22 April 2016 - 10:21

Patrick:

Wat een mooie verhalen allemaal. Goede reis terug en tot vanavond!

Liefs,

Patrick

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

India

De reis begint op Schiphol.

22 April 2016

Nepal Pokhara

15 April 2016

Naar Nepal
Kees en Henny

Twee senioren die heel graag reizen. Maakt niet uit hoe als het maar een mooie natuur is.2015 waren we bijna 6 weken in Noorwegen en in November een week in IJsland. Liefst met eigen vervoer en leuk ook nog als er een tent bij is voor je weet maar nooit waar je terecht komt. Onze volgende reisvoorbereiding is een hele andere nl. India Nepal. Daar gaan we vanaf 2 April naartoe en komen de 23e weer terug. We zullen zoveel mogelijk proberen te posten. 9 januari 2017 vertrokken we voor een rondreis naar Sri Lanka.

Actief sinds 30 Jan. 2016